Wednesday, August 29, 2007

video


Btw this is the video of the place i work.. yes i know another lame story from me sorry saja... if m boring....

Today ada pekerja baru masuk kerja... bahagian store plang tue.. yetah tadi kesian dat guy kena buli.. hahaha.. kebetulan tadi we have to move all the barang dalam store to the next building so.. kesian.. So very generous of me ... and i know m really baik orang nya so ku pun give the guy and the other two store keeper a hand ...

And the stupid story here.. You wat? there is a crazy indian man... palui brabis .. at around 3 pm ish i think... play and showing off his dick di kedai atu punya building ampir dapur ... and in the dapur there is bibi siti yang andang kerja arah dapur and kebetulan my friend shery yang kerja cashier as me pun pergi dapur ... so they terliat lah... sampai nangis shery di buat nye like malu brabis wah dat girl trauma yaa... then wen shery try to find some one to maki at him he terus run away .. like shit man... gila jua udah tu....and guess what!!!!! that crazy indian dude enter a black mercedez.. and actually drive it ... how crazy and insane this thing can be....

I don't know lah... life soemtimes can be really palui sometimes...

Okay later my frens

Thursday, August 23, 2007

Pening nye.....

WAH!!!!!!! since I screwed up with my result for june... now I have to face the fact that I'll be taking diploma... back to the square one...
Well better this then nothing rite?..
So I took my time to look around the net for any opening and guess what there is ... yes!!!!
Uitm ada opening and Politeknik also ada opening ...
Then I gave my elders sister in law a called cause she knows better about this applying things since she work at UTHM one of the uni in here I mean Malaysia...
Then her husband ( my bro ) called me just now, asking me what cause to take...
Oh GOd!!!!! What cause... like ... paning ku ehh... now I have to choose ...
I don't to take another wrong turn like I did last time where I choose to stay in Brunei...

Hm.... DAMN!!!!!!! I still want to study.... I miss being a student but why is it so hard...

Okay now I have to go... find myself a course...

TATa

Monday, August 20, 2007

HolY crap!

This prove I really stupid huh?!?!
or
I guess my best isn't best enough...

Okay people about my June A'level result... it's sux!!

I only manage to get 1 alvel which is D for my business

and 2 aslevel ( d for my math and e for my account)

can u believe how stupid I can be every second?

Well I know I did say to rhy.. that at least get something then nothing... yes its true... but rite now haha the hate is still killing me so m sorry...

So now what can I do?

I can't take degree here since my result sux...

So have to face the fact that Ive been wasting 2 years.. actually 3 years for doing nothing... and back on taking diploma or something ... cuz m not ready to work full time yet no..... not me...

I know I can be better....

I still will try....

Saturday, August 11, 2007

Unexpected happiness hehehe

So yesterday is friday... and it was an off day work for me... so basicly I bangun akhir , pegi sembahyang jumaat then stay di rumah... spending myself doing... nothing but watching tv..

Until my bro.. 'Abg Boy' balik kerja around 6 or 7pm ish... and wanted to bring me beli hp baru... well actually andangnya lama udah plang I told him yang ku kan beli hp baru tapi ku alum have enough money...

So he suggested to buy using his credit card so I can pay him later monthly... berapa saja I wanted to pay... isn't that cool... hahahahahaha

So we went to KIP market... Still ku nda tahu jalannya.. hahaha

This is the phone I bought... Nokia 5700
RM990 cash
RM1009 Credit card
include 1G microsd card
3G, XpressMusic

I love this phone... haha I wanted this lama dah tapi I didn't want to tell anyone takut nda jadi bali hehe... (jangan jealous ya najat...)
I still use my old phone for my Brunei line..



Later after that my brother bawa ku ke banga bay... hehehe well I don't get the chance to play tho... we just went to makan..and liat the live singing performance by the place punya singer...

This my brother and my future sister-in-law (tunangnya)
Maybe tahun depan durang kahwin
Abg boboy & Kak Inang



OH!!! I forgot to tell you!!! hahaha after beli hp I found this weighting thingy and weight myself and you know what!!! haha I lost 5kg haha
Now I'm 75kg back to my normal weight... so now my goal is to turun sampai 70kg then I'll just maintan... awu 'putra' I know I envy ur body but you do now that ku will never dapat that kinda look.. haha and remember I'm not a faggot!!


This is my brother angkat 'putra'

Well itu saja for today...

haha later days

Miss you all

Wednesday, August 8, 2007

Another day~


This is my work schedule... or should I say time-table .... WAH!!!!!!!! tired eh........................

Okay I'm very sorry ku lama udah nda update my blog ... and made you bored with my lame kitchen picture.. but I can not help it okay... it's no fun here when you don't have any friend to jalan with ... WAH !!! I'm SO..... looking forward for the december uni intake and my june Alevel result!!!!!


Here is the latest pictures of me (hehehe)... I know~ "another lame photos" so what...
See how I lose my weight in just 2 weeks hehee
Tapi still ada lemak2 di sana sini... hahaha



Hm.... I found out that there is an audition for the one in the million contest in here JB on 2nd september... should i join... liat lah...
I work on that day bah...

Okay later days yeah..

Wednesday, August 1, 2007

OKay... Dapur!?!

U know what aku yesterday kena kerja kat dapur... like palui kali... macam at first I was like why me?... I was pissed off plang awal - awal... tapi when ku udah di sana well actually it's more fun then as a cashier... I actually for the first time laugh my head off with "bibi siti" cerita - cerita with kakak shimah... pagi - pagi tue penat seh... tapi sudah petang tak ada kerja langsung so we just chit chat some more pretending buat kerja hahaha... sebab there is a camera in the kitchen...
First time tu aku buang isi ikan... even hold a f*cKing fresh fish... hahahaha panatz
Brabis tah ku pandai ni karang...
Anyway I just got my working time table and guess what... the management put me work in the kitchen every monday from 8am - 6pm hahaa for this month of august hahahahaaa
the time table I will post here nxt time yea?




Btw NAjat!!!! balik ke aussi jangan gauk... bleh plang gauk tapi not terlampau sampai maruah tergadai...