Thursday, October 7, 2010

20 days left

Kalau di fikirkan betol jugak kata dorang..
Bestnyer nak grad tak lama lagi... Seronok tak sabar nak masuk degree...
Bohong lah kalau aku tak fikir macam tu...
Tapi...
Part of me... Ade terase sedih..
Dan sukar untuk menerima yang aq akan tinggal kan UiTM JB n berpisah ngan kawan2 dan adek2 ku...

Aq tak tau orang laen punye perasaan, tetapi I personally feel that way...

Aq gelisah menghadapi waktu... Aq gelisah melihat masa... Yang bergerak pantas...

Aq mau berusaha dgn gigih untuk final dlm pada masa yg sama aku mahu luangkan masa yang singkat ini dgn adek ku dan juga kawan2ku...

Aq mula kacau mereka.. Buat mereka geram kat aq buat mereka bengang kat aq... Kerana aq takut ... Takut tidak sempat untuk melakukan itu semua... Takut tidak sempat merasakan kasih sayang mereka...

6 semester telah ku harungi... Baru sekarang aq merasakan perasaan ini,... Dan besar kemungkinan Aku tak mampu memikul segalanya...

Aq cuba berlawak, ketawa... Tapi air muka ku ketara bersedih... Tetapi sekuat hati ku aku cube menahan dan pendamkan...

Tapi jangan lah ada yang cuba mengujiku... Kerna pasti air mata ini akan mengalir...
Mengalir tanpa henti...

Aku tak tau bagaimana hendak menunjukan kasih dan sayang ku terhadap kamu semua...

Yang penting kamu akan tetap di hatiku selamanya....

No comments: