Thursday, October 7, 2010

Memories flashing back...


Baru ni tengah ku berjalan menuju bilik ku, aku terlihat sekumpulan pelajar... Junior ku bermain bola..
Tetiba jer aku teringat time aku part 1 dan part 2 dulu...
Seingat aku, walaupun jarang aku dapat menendang bola tu... tapi aku akan tetap turun padang untuk meramai kan ... kalau tak pun aku akan duduk tepi tepi melihat rakan2 ku bermain bola...

Tapi dulu mane ade goal post... jalan tar dia pun masih lagi rosak...
Dan dulu pun semua nya masih duduk dalam kampus.. sama - sama dengan Senior...

Hm.... rindu plak kat hari hari yang telah berlalu tu...

hm... tak ape lah.. iyanya tak akan berulang tetapi aku akan simpan memori memori itu di satu sudut minda yang tak berapa nak penuh ini... hm,...

k lah... nak layan minda ku yang seperti wayang ni..

*Flashback*

No comments: