Tuesday, October 5, 2010

Emotional

Sebaknye hati ini... Bile di fikirkan...
Banyak yg telah ku lalui... Pahit dan manis..
Suke dan duka.. Tawa dan tangis...
Segala2nya di sini...
Lembaran hidop ku yang baru juga bermula disini...
Tidak sangka ingin masuk 3 tahun ... 6 semester aq berada disini...
Semua pertemuan dan permulaan akan ada perpisahan dan pengakhiranya...
Persoalannyer sekarang... Mampukah aq menghadapi satu lagi perpisahan?

Aku mula terfikir benda2 pelik lg gile... Aku takot kehilangan segalanya dan terpaksa memulakannya lagi... Aku penat... Penat kehilangan kawan... Penat kehilangan orang orang ku sayangi...

Berat atau tidak, cepat atau lambat... Keadaan akan berubah,... Walaupun aq fail kan segala paper ku Atau repeat skali pun, semua tak akan sama... Sbb smua nya telah pegi...

Apa yang aq patot buat cuma tabah,.. Dan berdoa.. Dan mula membuat satu memori yg indah..

Bermula minggu ni hingga abes final exam.. Jangan pelik jika aq bukan seperti aq... Aq mula menjadi seorang yang tenang dan ramah... Aq memjadi jejake yang jiwang riang... Dan jiwa jiwa... Kerna... Aq takot aq akan mengalirkan air mata jika aq tidak bisa menahan sebak didada...

Maafkan aq semua... Maafkan kesilapan ku... Aq tau aq banyak berdosa... Aku suke menengkeng.. Aku suke berletir... Dan... Aku suke marah marah...

Ini semua kerna aq sayang kamu...
Dan skrng aq tak pasti macam mana ingin meninggalkan semua ini...

Maaf jika aku emo... Maaf...

No comments: