Monday, May 5, 2008

Aku daH malas..

Actually ada banyak lagi post yang interesting yang boleh aku share tapi .. di sebabkan aku malas and the server kat sini like crap.. so biar lah...



Kenape aku macam ni?

Kenape aku selalu menyindiri..

Adakah rase malu kepada diri sendiri?

Adakah aku malu kepada orang ramai?



Aku dah tak nak sakit kan hati orang dan aku dah tak nak memikirkan orang lain...



aku merasakan diri ku seperti mayat hidup..

tak tahu kenape



Selalu termenung... dan blur blur...



ARGHHHHHHHH



Aku merasa tiada sesiapa yang biasa menemani ku...

Tiada seorang teman yang mahu bersama ku...



Adakah disebabkan kepelikan ku ini kot... hm...

Biar lah... everything what I here is crap .. crap crap crap...

AKu pening aku stress,,....

Biar lah!!!!!! tak lama lagi aku akan free!!!! free from this non sense.....

Aku akan lupekan semua yang telah terjadi.......

I will try to enjoy my semester break... and forget evrything@!!!!!!!!

bye bye

No comments: