Tuesday, September 11, 2007

-6/9/2007-

Well this morning ku terbaca article arah newspaper...
Since ramadhan is around the corner,coke-cola company
made a special drink, a limited edition...
Qurma as a drink... like WOW that's new..
Teringin jua ku banar tue kan merasa...
BTw today aku puasa thats why nafsu kan merasa atu
macam labih - labih...
Then ku pergi lah kerja that afternoon..
before I went to my counter, I browse through the drink
punya chiller... guess what!!! rupanya andang ada udah bejual!!!
Like lagging jua ku tu...
Sakai wah aku jadi nya...
I ask abg rashid about it, then he said last week
baru sampai hahaha
Nampak banar ku nda pernah go to the chiller hahaha
So masa berbuka(sungkai) aku try lah.. I thought nyaman brabis...
When ku rasa... I don't really like it that much...
It tastes macam qurma brabis plang but the drink is tooooo
sweet... you know lah aku ani bukan suka banar drinks
yang manis brabis.. Maybe if I drank it with ice my
perseption about it will be the opposite..
see the weather today I took it masa pukul 4pm-ish... di luar
pasaraya...
Scary huh...



So it for today...
YOu take care...

No comments: