Sunday, April 25, 2010

Dituduh...salah ke aku??



SEriously... Malam semalam aku time lepas solat maghrib I was eager to do more revision... sebab exam pagi td... but semua hasrat hancur lebur bila I received a text messages from her masa lepas isyak... I feel stress and teros pening... mood nak belajar terus tak ade....

Dia memang saje jer ker nak down kan aku time nak exam ni???

Bila aku tak nak masuk campur erti nya AKU tak nak masok campur FAHAM!!!!!What is the point of telling me that I made ur mom CRieD???
To make me feel devastated??


If thats the reason... then CONGRATULATION !!! you succeed....

Hey you


YEs you... (you know who) If you read this I hope You realised that I'm talking to you...

"kau kan BEK" as you describe .. as in mengganjing & sarcastic giler... kalau lah aku tak fikir yang kite dah berkawan 2 tahun and aku dah anggap mak ko macam mak aku...aku dah lama call ur mom and tell her everything A to Z... tak perlulah aku nak jadi poyo and senggal nak bagitahu adek ko... ape barang... sorry ah... and about your sister aku tak bermaksud pun nak gtahu dia ko duduk luar... like I thought itu yang ko keep telling everyone that "Kak tinggal kat rumah along"
News flash... perempuan, macam semua kat satu kampus ni tak tahu pulak ko duduk luar.. so bukan dari aku sorang adek ko boleh tanye... banyak lagi sources dia boleh find macam.. facebuk...
Aku tipu orang, aku tipu lecturer.. just untuk kau! and... u give me shit!?!!


Seriously pasal ko jer semua lecturer cari aku.. semua orang cari aku... kenape dorang tak cari balak ko je kan senang..

For your information lagi, because of the complaint I'm receiving no thankz to you.. I know Everything what u do, tempat tinggal ko and even your ReSult...so??

Maybe ko akan cakap "so what ko dah tahu semua, ko nak blackmail aku lah, ugut aku?"
Well you have nothing that I want....

Just that yes I am Blackmailing you!!! If you ever contact me again lepas ni.. telling me all this shit... yang buatkan aku rase macam nak membunuh diri sendiri sebab berase bersalah then aku tak akan fikir panjang untuk menjatuh kan ENGKAU! and this is a warning!!!

You know what I'm capable of so don't try me... susah macam mane pun aku akan buat.. walaupun akan menjatuh kan maruah ko dan aku n merosak kan prinsip hidop aku...
btw...Friendship kite dah lama habis when u start Lie to me.. LIAR!!! so itu ko kate kawan.. memang aku kenal ko dah lama thats y aku tahu ko tipu ke tidak... and ini fakta bukan dari sape sape.. aku diam kan aje... tapi bile dah lama mengunung that why... aku jadi terlalu benci ngan kau...

About your mom don't worry, aku cuma akan balas text message dia if it concern about me...
if ade unsur unsur pertanyaan pasal ko... aku tak akan balas... sebab kang aku buat mak ko MENANGIS pulok...kan....


piece of advice: cermin diri tu... tengok betol betol... ape yng terjadi kat engkau... itu jer... jangan terpesong... Allah maha kaye.. dia akan bagi balasan yang cash delivery.... Change... sebelum ko menyesal... kesian mak ko... dia sanggup msg org lain semate mate nak tanye kabar anak dia.. bertape syg nyer dia kat ko... tp ko?? hm...

Hope this is the last time I talk about you in my blog... sebab pembace pun dah boring kot rase nye... so... if terjadi lagi, action will be make on u!!!!

k lah.. aku dah penat menaip... nak bg msg tak ade credit.,. so aku use belog je lah... biar semua orang tahu perasaan aku,..aku dah minta maaf tapi it seems like the message fail... so.. aku rase biar lah aku berdosa... aku rase lebih baik aku dose kat engkau dari kat tuhan...

BYE

No comments: