Friday, June 27, 2008

Todays update

So far before the orientation duduk kat campus ni.. Aku rasa boring gilER!! well.. Excited tu memanglah excited sebab nak meet new people, tapi waktu malam I have nothing to do.. baca novel pun like buat aku tertidur... basicly boring ah...

By the way yang join jadi Pembantu Mahasiswa untuk Orientation week ada 18 orang je...

Which consist of lelaki 6 orang:


  1. Awe

  2. Aku

  3. Prof

  4. Chi in

  5. Ah Wong

  6. Azly
Da rest is perempuan... malas nak list down..

So far orientation week is tiring... PenaT dengan karenah budak baru nak masuk ke alam kematangan...
Tapi tak apelah... aku buat kerja ni pun secara ikhlas...

Mereka cakap aku dengan Erin terlalu garanglah.. apelah... sampaikan pengarah UiTM larkin ni, Dr Ahmad suruh Salihin tegur kitorang...

Actually sebelum kena tegur lagi kitorang dah minta maaf kepada semua budak baru tu.. dan beri tahu dorang yang slot program part kitorang, memang sengaja nampak kan kitorang ni macam SIAL... Marah dorang... kuang ajar... tapi nampak gayanya dorang tak dapat handle... manjanya dorang nie..
Tapi part yang ni aku tk kisah sangat, pengarah nak marah ke, siswa dan siswi nak marah ke.. aku tak kisah... tapi what made me mad was that.. Even Pembantu Mahasiswa yang lain pun ingat kitorang cakap kitorang berlakon tu cuma untuk cover line... LIKE>!>!>!!>!>!>!>! WHAT ?!?!?!?!!?!?!?!?!??!?!?!?!

All this time I respect you guys but this.. THANK you saje lah.... After this Minggu Mesra Siswa ni... which is today is a last day.. I'll just mind my own business... Sorry la tak adanya aku nak lepak selalu dengan korang ... This MMS thing is just a holiday even thing.. when class start we are back to our real life.. and act as nothing had happen... cause I need my life back... Not anyone kepoh dan kecoh pasal orang lain...

okay lah dats all... dah penat ah... k chiow dulu..

No comments: