Monday, July 25, 2011

My weekends..

Hm.. my weekends are tight up with stuff that I didn't really plan.. But as usual I go with the flow where my feet lead me...

Last Saturday... I woke up late that made me rushing to go to the office.. but surprisingly I arrived too early like an hour early :P therefore I just walk around the C.S. As I walk I saw group of nurses sitting around.. there opened up a blood donation booth. So I donate lah my blood yang suci nie...

Then balik keje aku terus balik rumah.. online until I slept.

Yesterday... I woke up early, have my breakfast wait for mia ounye call cause she said nak ajak keluar...
Then I got her call saying she passed the exam and all.. "Congratez MIA!!!!"

Before pergi with mia, My mom minta teman dia pergi kedai pakai kereta abg boy.. so I did... balik jer dari kedai.. I was so shocked ade orang datang rumah huu.. my sister in law punye family datang visit.. so I helpe my mom potong sayur then off I go..

Jalan jalan ngan mia kat angsana.. dia belanje makan kat Pizza Hut.. pastu balik...
Balik jer... dapat call dari kak Izam saying kedai bukak hari ni.. so aku bersiap and all.. pergi kerja hahaha,,,,
Then like maghrib macam tu I realize aku ade call.. rupanye my brother was asking about his car key.. (opsss..) aku terbawa... aku ape lagi.. dengan panic bawa motor macam setan...

Tapi tibe kat tampoi tu.. I dont message dari dia.. tak yah balik dia dah gi kerja pinjam abg ajib punye kete... huhu tapi the message really sarcastic lah.. huhuh.. so aku balik semula ke kedai kak izam...

Balik rumah.. aku teros tidur :P

No comments: