Friday, March 12, 2010

YE! Aku marah!!!!


I feel like screaming out loud!!!!!!!!!

"bodoh !! Bodoh!!! Bodoh!!!"

Tapi aku tak sampai hati.. memang aku sedang marah tapi aku masih boleh fikir dengan rasional...

come on my temper never last long... few minutes or hours will do... but dont.. I said DON'T ever trigger it back....

Thats what happen to my roommate... dia tahu dia bersalah... and konon nyer nak jumpe nak settle... tapi dia dah salah di situ... Sekiranye aku betol nak ckp ngan dia..
Tak perlu dia cari aku.. aku akan teros cari dia...

Tapi kenape tidak??? sebab aku masih fikir kan dia kawan aku... so aku diam jer... try to pendam kan supaya aku lupe... tp bodoh nyer mamat tu.. bile aku said NO! meaning NO!!!! jangan pakse....

Pastu.. lepas event... aku dah lupe kan everything... like biar lah... rite??

Ade pulak minah BODoh!!! ni message aku time aku tengah tido.... one of the team members dorang lah .... memang kene lah ngan aku... STUpiDO!!!!!

Tak ke perasan aku makin marah?!?!?! dah lah kacau orang tido.. pastu ungkit kan bende yang aku try and cube lupe kan.... MENYIRAPnyer!!!!!!

Now lets we see about the BOSS... like aku selame ni anggap dia macam "Adek" aku... aku selalu give him advice... tell u the truth ramai yang complain pasal "dia" even the team members themselves... but aku denied everything... aku still think he can be a leader...

Rite now I still think he can be a leader.. but he need to be a leader to himself first...

Maaf lah here I said it... I never EVER want to be involve with the JPK lagi....

even tho I knew... I was going to be stuck with them... because of the MPP thing.. but I will try to avoid them...

They CAN walk on their own feet.... Clearly they don't need me,....

2 comments:

princesz mia said...

salam..
disebabkan ada org tue kata tengok dari kedua pihak kan...kita akan lihat di mana kesilapan. bila satu group cuba menutup keB****** dorg dengan kate itu adalah keputusan pihak terbabit so kena respect tapi pada masa yg same ahli group dorg sendiri buka pekung di dada bila gtau kita sebenarnya alasan semata-mata kerana negative feedback yg my room mate bagi kat dorg...huhuhu kelakanya.watpe ehk nak jumpe sume??camnie la eh, kalau xleh terima tu sume X PAYAH EDARKAN BORANG FEEDACK TU.itu advice sy yg cuma MANTAN NYDP nie..sy pernah berada di mana korg berada.kami kena lagi teruk dari SETAKAT -VE PENDAPAT YG X KEMANA2. suka utk sy ulangi ayat sy dalam debat final "biarkan mereka menyelesaikan masalah yg mereka sendiri timbulkan". TEPUK DADA TANYA DIRI ANDA. x pyh jadi tikus yg membaiki labu.TINGKATKAN PRODUKTIVITI KURANGKAN KONTROVERSI..=b

princesz mia said...

pelik kan kenape sume cam desperate nak explain. yg seafdalnya yg explain tue cuma lah YDP nya sahaja. kita x cakap ape2 pon pada sesape pon.bila dah jadi macam nie kan dah jadi issue...END OF DISCUSSION.