Tuesday, June 9, 2009

Test 1 not so good

Here in UiTM Segamat,Johor.
Aku ambil short course or what they call it here is intersessi,
actually it is for those yang fail subject tu and supaya tak ada extra semester so dia ambil lah intersessi ni..
but case macam aku pulak berbeze..
aku ambil intersessi ni untuk tarik satu paper semester depan untuk menyenangkan aku nanti..
Subject yang aku ambil called "Fundamentals of Finance" the subject code is "fin262."
Subject ni bagi aku senang giler tahu tak.. tapi... cume... but.. formula yang banyak nak kena hafal and faham..
Aku target mase test 1 hari aku dapat at least 90%++ tau tapi di sebabkan careless pada formula dan kesilap teknikal menekan calculator affect my ans and teraffect juga jawapan yang lain..
and I end-up 77%
like?!?!??!? Sasak ku eh... antah eh... biar tia..
I will try on my next test lah...
which will be on 17th jun anie....

okay byebye

No comments: