Sunday, May 10, 2009

Last paper tapi still enjoying the day...

Pagi sebelum paper "business communication"
Kitorang pergi breakfast ikut Kak Izam kat Bandar terus pergi
tepi laut kat Setulang sambil revising same- same






Pastu on the way nak balik dari Setulang sebab hujan,
kitorang guna jalan BBU, N ternampak sign board
Sale 70% heheheh






Exam starts at 2.40pm and finished at 4.40pm.
Naik bilik kejap tukar baju, mandi...
then turun ke kedai Izam..
Naik balik untuk sembahyang maghrib then turun lagi.. untuk pergi bbq...







nampak tak perbezaan baju aku di antara dua gambar di atas...
Sebab nyer aku terpaksa tukar baju...
AKu terkena advance bday prank,..
aku kena 7 biji telur , air bawang, satu pinggan tepung
satu jag air oren ngan ice, satu jag teh o ice...
GILER AH!!!!!!
Tapi I belum dapt lagi gambar nyer... ade kat Ayie...
Ayie jangan lupe tau bagi nanti..
Kalau you all nak tengok gambar yang lain pergi jer jenggok kat Facebook aku k? or
click kat title d atas
benda yang same bleh jugak di lihat kat blog dydy

No comments: