Wednesday, May 13, 2009

Another boring day

I don't know what to do these couple of days.. Well Exam finished and I'm free from all those exam stress..and Now I'm on holiday, tapi nya aku keboringan dah.. baru berapa hari.

Nasib baik aku ambil short course kat Segamat pada 18 May ni sampai 19 jun, kalau tak mesti aku dah mati keboringan.

Kat Segamat aku ambil satu dari subject semester depan iaitu Fin. Financial Accounting. Aku akan belajar selama 1 bulan kat sane. Hm... macam mane lah kehidupan aku kat sane, hopefully aku boleh focus on my study then dapat A+.

By the way, tommorrow is my birthday. HAPPY BIRTHDAY TO ME... I'm not the type of person yang actually celebrate birthday.. but what I will do is that aku akan cube bangun pukul 12 malam buat sembahyang sunnat, pastu buat sembahyang sunnat hajat.. I will try I say... tengok lah macam mane...

Sekarang ni aku dah ngantok lah.. esok nak kemas barang lagi nak gi Segamat sebab hari jumaat akan bertolak pergi rumah abg mamat kat batu pahat and on sabtu register abg mamat yang akan hantar...Okay lah tidor dulu..

No comments: